Subject: FW: Arvamus majandus- ja tööstusministri määruse "Nimemärgise täpsustatud nõuded ning registreerimise taotlemise, registreerimise, registreeringu kehtivusaja pikendamise, muutmise ja kehtetuks tunnistamise ning registreerimisest keeldumise kord" eelnõule
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 13:31:57 +0300

From: Grete Leesmann <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Thursday, August 7, 2025 8:40 AM
To: Maanus Urb - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Arvamus majandus- ja tööstusministri määruse "Nimemärgise 
täpsustatud nõuded ning registreerimise taotlemise, registreerimise, 
registreeringu kehtivusaja pikendamise, muutmise ja kehtetuks tunnistamise 
ning registreerimisest keeldumise kord" eelnõule

Tere

Täname võimaluse eest avaldada arvamust majandus- ja tööstusministri määruse 
"Nimemärgise täpsustatud nõuded ning registreerimise taotlemise, 
registreerimise, registreeringu kehtivusaja pikendamise, muutmise ja 
kehtetuks tunnistamise ning registreerimisest keeldumise kord" eelnõule.

Teavitan, et Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet on eelnimetatud 
eelnõuga tutvunud, kuid arvamust ja ettepanekuid eelnõule ei esita.

Lugupidamisega

Grete Leesmann

Õigusnõunik

6672084 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Endla 10a, Tallinn 10122

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet